Een zakelijk event waar je u tegen zegt
“Wat ik het meest waardeer aan Ludic is hun vermogen om de
sfeer perfect aan te voelen. Ze begrijpen echt de unieke stijl van onze
boerderij en weten hoe ze de juiste elementen kunnen kiezen om het karakter van
de locatie te versterken. Of het nu gaat om een intieme ceremonie of een
grootschalig event. Ze weten altijd precies hoe ze de ruimte kunnen
transformeren in een betoverende omgeving.” Boudewijn Vermeer van Ambivent Groep
Voor de bedrijfsevents, waar wij de styling voor verzorgen, zoeken we altijd naar elementen die de beleving van de gasten op uw event locatie uniek maakt. Elke locatie is anders maar heeft altijd wel een eigen karakter. Door middel van de decoraties willen wij dit karakteristieke van een locatie accentueren en nog mooier maken. Of het nu gaat om het jaarlijkse terugkerende personeelsfeest of om een spectaculaire opening of Lancering. Het is altijd de bedoeling dat het een onvergetelijke avond wordt voor u en uw gasten.
We gebruiken graag verschillende elementen in de decoraties voor uw evenement. Of we kiezen voor bloemen, ballonnen of andere items voor de styling van uw evenement. Dat hangt af van wat uw wensen zijn en of wij dit vinden passen bij uw merk en uitstraling van uw brand en bedrijf. We zullen u hierin adviseren en een zo’n optimaal resultaat voorstellen bij het door u beschikbaar gestelde budget.
Niets is voor ons te gek. Of het nu gaat om een klein- of grootschalig bedrijfsevenement. De afwisseling houdt ons scherp en creatief. Wilt u een bedrijfsborrel, bedrijfsdiner locatie, statement decor of beursstand gestyled hebben? Dan bent u bij Ludic aan het juiste adres. Elke styling die wij presenteren is bedacht en ontworpen om de juiste en gewenste impact te maken op het juiste moment. We houden het doel van uw evenement voor ogen bij het ontwerpen van de styling.
We houden van open en transparantie. Op onze offertes staat altijd duidelijk gespecificeerd waar bepaalde kosten voor gemaakt worden. Om u vast een idee te geven van de mogelijkheden voor de styling voor uw bedrijfsevenement kun je hieronder een digitale brochure downloaden. In de brochure vind je inspiratie en een prijsindicatie door middel van de voorbeeld Eventstyling pakketten die we hebben samengesteld.
Dit kunnen we stylen
- Bedrijfsfeesten
- Opening
- Uitreiking
- Gala
- Zakelijke Diners
Kennismaken?
We vinden het belangrijk om jullie bedrijf en doel van het event goed te begrijpen. Daarom plannen we graag een moment in om kennis te maken. We kijken er naar uit te horen hoe jullie event ècht bijzonder wordt.
Laat een telefoonnummer achter, dan bellen we jullie voor een afspraak. Zelf contact opnemen mag natuurlijk ook!
Testimonials
Dit zeggen andere opdrachtgevers
Onze samenwerking met Ludic, voorheen LoveDeco, is relatief kort, maar we zijn zeer
tevreden! Marco, Iris en team zijn uitstekende partners die graag meedenken over de juiste kleuren en vormen die het beste bij ons evenement passen, of het nu gaat om een grote partij of een eenvoudige ballonnenboog.
Wat ons ook opvalt, is dat
de ballonnen van Ludic veel langer meegaan dan die van andere bedrijven. We
kunnen gemakkelijk vijf dagen met een boog doen, wat vooral geweldig is voor
meerdaagse evenementen.
Kortom, we ervaren een fijne samenwerking en kijken uit naar nog vele jaren. Bedankt!
We werken al een lange tijd samen met Ludic events dat voorheen bekend stond als Lovedeco.
Of het nu gaat om een grote productie als Koningsdag in Schiedam, of een klein particulier evenement, ze leveren altijd de gewenste kwaliteit. Ze denken creatief met je mee, communiceren goed, en doen hard hun best om alles naar wens te laten verlopen.
Kortom, een prettige partij om mee samen te werken.
Veel gestelde vragen beantwoord
Hoe eerder u contact met ons opneemt, des te meer tijd wij hebben om alles tot in de puntjes voor u te regelen. Ook bent u er dan zeker van dat wij op uw event beschikbaar zijn.
Wij werken met een klein en persoonlijk team en kunnen maar een beperkt aantal opdrachten op de zelfde dag verzorgen. Daarom is het wel prettig om de datum van uw event optijd vast te zetten.
Voor bedrijfsevents wordt er vaak maatwerk ontworpen op het gebied van drukwerk, hiervoor hebben we tijd nodig om dit te ontwerpen en te laten drukken. Hierdoor is het ook handig om optijd contact met ons op te nemen om de mogelijkheden hiervoor ruim te houden.
Wij stylen evenementen door heel Nederland en België, zelf zijn wij gevestigd in Rotterdam. Afhankelijk van het aantal kilometers naar uw event locatie berekenen wij de reiskosten.
We verzorgen de opbouw van de styling en decoratie voor uw evenement. Op het moment dat wij al druk bezig zijn op de evenement locatie, kunt u uw tijd besteden aan andere bezigheden.
Afhankelijk van het formaat van uw evenement zijn wij al vertrokken op het moment dat de eerste gasten op de locatie zullen arriveren. Indien nodig zullen onze medewerkers gedurende het evenement aanwezig blijven om een handeling te verzorgen of het aanspreekpunt te zijn voor de diverse leveranciers die uw evenement compleet maken.
Ook als er niemand van ons aanwezig blijft gedurende uw evenement zijn wij ook tijdens uw evenement 24/7 bereikbaar op ons nood(telefoon)nummer. Mocht er iets mis gaan met de verlichting, de photobooth of iets dergelijks, dan is er altijd iemand bereikbaar om een oplossing te zoeken.
Aan het einde van de dag, of als dit met de locatie is afgestemd, komen wij de volgende dag alle decoraties weer opruimen en weghalen. Hierdoor kunt u met uw gasten optimaal genieten van deze dag en kunt u aan het einde van het event ook lekker naar huis toe.
De kosten voor de styling van een evenement zijn erg afhankelijk van de omvang van het evenement en uw wensen. Wij leveren maatwerk en afhankelijk van de materialen en de mate van detail kunnen de kosten erg variëren.
Heb je een grote feestruimte en wil je veel maatwerk en gepersonaliseerde items? Dan spreekt het voor zich dat dit meer kosten met zich mee, dan wanneer je een kleinere ruimte hoeft te vullen of als je enkel de kleuren van jullie huisstijl wilt laten terugkomen in de decoraties.
Gemiddeld kost de styling en decoratie van onze bedrijfsevenementen tussen de 1000 en 2000 euro.
We proberen altijd in overleg met u het maximale resultaat uit het budget te halen. En zullen u ook adviseren bij de keuzes die hiervoor gemaakt zullen worden.
Wij hanteren voor de styling en decoraties voor een bedrijfsevent een minimaal afname bedrag van € 500,- exclusief werkvoorbereidingsuren en reiskosten.
Heeft u een kleiner budget dan ons minimale afname bedrag omdat u enkel een paar trossen helium ballonnen wilt bestellen of enkel een ballonnenboog of pilaren? Dan kunnen wij u onze bevriende collega Rob de feestmaker aanraden om te benaderen.
Bent u geïnteresseerd in het huren van losse decoratie items voor uw bedrijfsevent? Dan kunt u ook bij ons terecht om onze unieke items te huren via onze webshop voor Ludic Partyrentals.
Bent u opzoek naar unieke decoratie items voor uw evenement? Maar heeft u geen stylist nodig die deze voor u op locatie neerzet? Dat kan natuurlijk ook. Hiervoor kun je heel gemakkelijk een offerte aanvragen via onze webshop voor Ludic Partyrentals.
U kunt de items afhalen bij onze loods in Rotterdam Spaanse polder of u kunt de items door onze chauffeurs laten bezorgen op een gewenste locatie in heel Nederland.
Door onze jarenlange ervaring in het verzorgen van styling voor diverse soorten evenementen en zelfs al voordat Ludic events bestond, hebben wij een groot netwerk aan leveranciers en vrienden om ons heen verzameld waar wij graag mee samenwerken.
Denk bijvoorbeeld aan eventlocaties waar we regelmatig komen en goed kennen, maar ook aan cateraars waarvan wij weten dat ze lekkere gerechten of hapjes verzorgen.
Denk naast de locatie en catering ook eens aan het entertainment voor uw gasten. We kennen diverse leuke artiesten en bureaus die het entertainment voor uw evenement kunnen verzorgen. Denk aan een ballonnenclown, een dj of dansers, we hebben een groot netwerk binnen de Leisure branch die we kunnen gebruiken om voor u aan de slag te gaan met het organiseren van uw evenement.
Wij kunnen u adviseren welke leveranciers u zelf kunt benaderen of kunnen door onze korte lijntjes met deze partners de bemiddeling voor u verzorgen en een totale evenement organisatie voor u verzorgen.
Dit is Ludic
De partystylers die het ècht snappen
We zijn er
...en we denken mee. Het zijn de details die er toe doen en we weten inmiddels uit ervaring hoe fijn het is als een professionele partner met u meedenkt. Het zorgt voor een topdag die jullie nooit meer vergeten.
Totaalstyling
We benadrukken graag dat we álles voor jullie kunnen regelen; van de zaal aankleding tot de rode loper bij de entree tot de verse bloemen op tafel tot de hostessen bij de ingang. Ludic Partystyling is gespecialiseerd in totaalstyling en werkt met de beste samenwerkingspartners om uw evenement compleet te maken .
Ontzorgen
Wat jullie moeten doen is met volle teugen genieten van deze bijzondere dag. Daarom is ontzorgen, ook al voelt dat als een cliché, wèl een toverwoord voor ons voor het organiseren en stylen van uw bedrijfsevent. We ontzorgen jullie met alle liefde.
Van jouw zakelijke event een succes maken?
Het jaarlijkse bedrijfsfeest voor de medewerkers, een opening van een nieuwe huisstijl, een nieuwe vestiging van het bedrijf of een lancering van een nieuwe huisstijl of merk? Achter elk bedrijfsevent zit een doel. Dit doel houden wij met het bedenken van het voorstel voor de styling van uw evenement altijd in gedachten. We bedenken voor u een memorabel concept voor de styling en entertainment van uw evenement.
Stuur een bericht
It's partytime
Get In Touch.
Zullen we een afspraak maken om eens te sparren voor uw event?
Bel of mail gerust en wij gaan voor u aan de slag met een conceptvoorstel.