Persoonlijke events

Home / Persoonlijke events

Het is tijd voor feest!

“We zijn bijzonder dankbaar voor de fantastische aankleding van ons 40-jaar samenzijn feest. Wat je al niet met ballonnentrossen, guirlandes en lichtletters kunt doen! In een mum van tijd wist Ludic een mooie maar zakelijke locatie om te toveren tot een feest locatie. Daarmee van Ludic mede verantwoordelijk voor het welslagen van onze feestavond.” José en André. 

Hoogtepunten in je leven moeten gevierd worden! Ga je binnenkort een feest geven? Superleuk! We helpen u graag om door middel van de juiste decoratie en styling uw feest onvergetelijk te maken. Voor de feesten waar wij de decoratie styling voor verzorgen, zoeken we altijd naar elementen die de beleving van de gasten op uw locatie uniek maakt. Elke locatie is anders, maar heeft altijd wel een eigen karakter. Door middel van de decoraties willen wij dit karakteristieke van een locatie accentueren en nog mooier maken. Het is natuurlijk de bedoeling dat het een onvergetelijke avond wordt voor u en uw gasten. 

We gebruiken graag verschillende elementen in de decoraties voor uw feest. Of we kiezen voor bloemen, ballonnen of andere items voor de styling voor uw feest. Dat is afhankelijk van de sfeer die we willen creëren en uiteraard van het budget dat er beschikbaar is. We zullen u hierin adviseren en een zo’n optimaal resultaat realiseren met de middelen die beschikbaar zijn. 

Niets is voor ons te gek. Of het nu gaat om een feest bij u thuis of een totaalstyling in een grote feestzaal. De afwisseling houdt ons scherp en creatief. Wilt u een borrelopstelling, dinerstyling, statement decor setup of gewoon de hele feestzaal gestyled hebben? Dan bent u bij Ludic aan het juiste adres. Elke styling die wij presenteren is bedacht en ontworpen om de juiste en gewenste impact te maken op het juiste moment. We houden het doel van uw evenement en uw budget voor ogen bij het ontwerpen van de styling. 

We houden van open en transparantie. Op onze offertes staat altijd duidelijk gespecificeerd waar bepaalde kosten voor gemaakt worden. Om u vast een idee te geven van de mogelijkheden voor de styling voor uw feest kun je hieronder een digitale brochure downloaden. In de brochure vind je inspiratie en een prijsindicatie door middel van de voorbeeld Eventstyling pakketten die we hebben samengesteld. 

 

Dit kunnen we stylen

Kennismaken?

We vinden het belangrijk om jullie goed te leren kennen. Daarom plannen we graag een moment in om kennis te maken. We kijken er naar uit te horen hoe jullie dag ècht bijzonder wordt. 

Laat een telefoonnummer achter, dan bellen we jullie voor een afspraak. Zelf contact opnemen mag natuurlijk ook!

Testimonials

Dit zeggen anderen die iets te vieren hadden

Na een goed advies betreffende kleuren, hebben wij decoratie voor het verassingsfeestje voor onze dochter en zoon besteld.
Toen zaterdag de decoraties bezorgd werden, was ik zo blij. Het zag er fantastisch uit. De 2 kleuren (jongen/meisje) met zwart en zilver was super.
Combineerde goed samen.
Zondags op het feest hebben we veel complimenten gekregen over de mooie ballonnen.
En nu staan de ballonnen op hun kamer.
Myra Verburg
Ik heb nu al 2x een bestelling gedaan en als verassing laten bezorgen.
Beide keren helemaal mooi en top!
Fijn dat jullie ook met suggesties komen en dus meedenken.
Ik ben zeer tevreden en heb jullie al aan meerdere mensen aangeraden.
Henna
Hoe vier je een kroonjaar tijdens corona? Wij hebben dat gedaan met uitbundige versieringen, waaronder een ballonnenboeket met enorme cijfers 80. Mijn moeder was erg verrast. Het boeket is groter dan ik verwacht had en na 2 weken staat het nog steeds!
Natascha

Veel gestelde vragen beantwoord

Hoe eerder u contact met ons opneemt, des te meer tijd wij hebben om alles tot in de puntjes voor u te regelen. Ook bent u er dan zeker van dat wij op uw event beschikbaar zijn. 

Wij werken met een klein en persoonlijk team en kunnen maar een beperkt aantal opdrachten op de zelfde dag verzorgen. Daarom is het wel prettig om de datum van uw event optijd vast te zetten. 

Wij stylen evenementen door heel Nederland en België, zelf zijn wij gevestigd in Rotterdam. Afhankelijk van het aantal kilometers naar uw event locatie berekenen wij de reiskosten. 

Heeft de organisatie of styling van uw feest een grote omvang dan plannen wij een kennismakingsgesprek met u in. Het kennismakingsgesprek is bij ons geheel kosteloos. Tijdens dit gesprek maken we graag kennis met u en bespreken we uw wensen voor het feest. 

Na dit gesprek maken wij een concept offerte voor u op en aan de hand van deze offerte kunnen jullie beslissen of we verder aan de slag kunnen met de organisatie en styling voor uw feest. 

We verzorgen de opbouw van de styling en decoratie voor uw evenement.  Op het moment dat wij al druk bezig zijn op de evenement locatie, kunt u uw tijd besteden aan andere bezigheden. 

Afhankelijk van het formaat van uw evenement zijn wij al vertrokken op het moment dat de eerste gasten op de locatie zullen arriveren. Indien nodig zullen onze medewerkers gedurende het evenement aanwezig blijven om een handeling te verzorgen of het aanspreekpunt te zijn voor de diverse leveranciers die uw evenement compleet maken. 

Ook als er niemand van ons aanwezig blijft gedurende uw evenement zijn wij ook tijdens uw evenement 24/7 bereikbaar op ons nood(telefoon)nummer. Mocht er iets mis gaan met de verlichting, de photobooth of iets dergelijks, dan is er altijd iemand bereikbaar om een oplossing te zoeken. 

Aan het einde van de dag, of als dit met de locatie is afgestemd, komen wij de volgende dag alle decoraties weer opruimen en weghalen.  Hierdoor kunt u met uw gasten optimaal genieten van deze dag en kunt u aan het einde van het event ook lekker naar huis toe. 

Wij hanteren voor de styling en decoraties voor een persoonlijke evenementen een minimaal afname bedrag van € 500,- exclusief werkvoorbereidingsuren en reiskosten.

Heeft u een kleiner budget dan ons minimale afname bedrag omdat u enkel een paar trossen helium ballonnen wilt bestellen of enkel een ballonnenboog of pilaren? Dan kunnen wij u onze bevriende collega Rob de feestmaker aanraden om te benaderen.

Bent u geïnteresseerd in het huren van losse decoratie items voor uw feest? Dan kunt u ook bij ons terecht om onze unieke items te huren via onze webshop voor Ludic Partyrentals. 

De kosten voor de styling van een feest zijn erg afhankelijk van de omvang van het evenement en uw wensen. Wij leveren maatwerk en afhankelijk van de materialen en de mate van detail kunnen de kosten erg variëren. 

Heb je een grote feestruimte en wil je veel maatwerk en gepersonaliseerde items? Dan spreekt het voor zich dat dit meer kosten met zich mee, dan wanneer je een kleinere ruimte hoeft te vullen of als je enkel kleuren van jullie thema wilt laten terugkomen in de decoraties.  

Gemiddeld kost de styling en decoratie van onze persoonlijke evenementen tussen de 1000 en 2000 euro. 

We proberen altijd in overleg met u het maximale resultaat uit het budget te halen. En zullen u ook adviseren bij de keuzes die hiervoor gemaakt zullen worden. 

Bent u opzoek naar unieke decoratie items voor uw evenement? Maar heeft u geen stylist nodig die deze voor u op locatie neerzet? Dat kan natuurlijk ook. Hiervoor kun je heel gemakkelijk een offerte aanvragen via onze webshop voor Ludic Partyrentals. 

U kunt de items afhalen bij onze loods in Rotterdam Spaanse polder of u kunt de items door onze chauffeurs laten bezorgen op een gewenste locatie in heel Nederland. 

Door onze jarenlange ervaring in het verzorgen van styling voor diverse soorten evenementen en zelfs al voordat Ludic events bestond, hebben wij een groot netwerk aan leveranciers en vrienden om ons heen verzameld waar wij graag mee samenwerken. 

Denk bijvoorbeeld aan feestlocaties waar we regelmatig komen en goed kennen, maar ook aan cateraars waarvan wij weten dat ze lekkere gerechten of hapjes verzorgen. 

Denk naast de locatie en catering ook eens aan het entertainment voor uw gasten. We kennen diverse leuke artiesten en bureaus die het entertainment voor uw feest kunnen verzorgen. Denk aan een ballonnenclown, een dj of dansers, we hebben een groot netwerk binnen de Leisure branch die we kunnen gebruiken om voor u aan de slag te gaan met het organiseren van uw evenement. 

Wij kunnen u adviseren welke leveranciers u zelf kunt benaderen of kunnen door onze korte lijntjes met deze partners de bemiddeling voor u verzorgen en een totale evenement organisatie voor u verzorgen. 

Dit is Ludic

De partystylers die het ècht snappen

We zijn er

...en we denken mee. Het zijn de details die er toe doen en we weten inmiddels uit ervaring hoe fijn het is als een professionele partner met u meedenkt. Het zorgt voor een topdag die jullie nooit meer vergeten.

Totaalstyling

We benadrukken graag dat we álles voor u kunnen regelen; van de aankleding van de zaal tot verse bloemen op de tafels tot de gekleurde loper bij de entree tot het entertainment. Ludic Partystyling is gespecialiseerd in totaalstyling en werkt met de beste samenwerkingspartners en producten.

Ontzorgen

Wat jullie moeten doen is met volle teugen genieten van deze bijzondere dag. Daarom is ontzorgen, ook al voelt dat als een cliché, wèl een toverwoord in het organiseren en stylen van de mooiste feesten. We ontzorgen jullie met alle liefde.

Van jullie feest een memorabele dag maken?

Heb jij binnenkort een gebeurtenis in je leven die groots gevierd mag gaan worden? Denk bijvoorbeeld aan een mijlpaal verjaardag, een genderreveal party of babyshower, een geslaagd feest of gewoon een feest omdat je daar zin in hebt. Ook voor de styling en decoratie voor een feest of event in uw privé sfeer bent u bij ons aan het juiste adres. We kunnen uw achtertuin of feestzaal omtoveren tot een sfeervolle feestruimte met alles erop en eraan. We helpen u graag om een memorabel concept te creëren voor de styling van uw feest.  

Stuur een bericht

It's partytime

Get In Touch.

Zullen we een afspraak maken om eens te sparren voor uw event? 

Bel of mail gerust en wij gaan voor u aan de slag met een conceptvoorstel. 

Contactgegevens

Let's socialize